Joggarna attackerar!

Jaha... Då var det dags... Lika säkert som att klotgrillarna kommer fram så fort man kan vistas ute utan vinteroutfiten så tittar joggarna fram så fort det blir plusgrader! På vägen hem från EC mötte jag ca tio joggare. Enligt mig så hånlog de lite mot varje person de paserade =P Och det värsta? De gör ju så att alla vi som inte är ute och kutar, hänger på Gerdahallen eller helt enkelt inte har tid att träna skäms och får skuldkänslor för att vi inte vill vara "i form" =(

"Jaja... Efter tentorna ska jag börja träna."

"När jag får råd att köpa gymkort ska jag dra igång!"

"Jag tror att jag håller på att bli förkyld, och då ska man väl inte träna?"

Någon som känner igen sig? ;)

Imorgon när jag går till EC ska jag ha en semla redo, och när en joggare passerar mig ska jag trycka i mig semlan, le, klappa mig på magen och säga "Guuuuud vad gott! Tänk vad alla hurtbullar missar!" =D

Kommentarer
Postat av: Matilda

De värsta är de man möter vid halv sju på morgonen! Både morgonpigga och hurtiga..

2009-03-10 @ 21:28:58
URL: http://mols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0