Och vem ställde trädet där?!

Jag har gjort det igen... Jag är mästare på att trilla, snubbla, tappa saker, osv. Fråga bara Anneli! Hon har gjort en "dropp-Linn list". Och nu har jag lyckats med att cykla in i ett träd!

Okej... Jag var ju inte spiknykter... Men det roliga är att jag gör sånt här annars också! Jag har cyklat förbi det jäkla trädet i sex månader och varje gång har jag undrat när jag ska krocka med det. And yesterday was the day! Jag stötte i styret i trädet och pladask så låg jag ner på asfalten. Med en uppskrapad kind och en cykel över mig.

När jag vaknade imorse såg jag att min vänstra kind hade svullnat och hade ett fint skrapsår. Men svullnaden ligger faktiskt snyggt. Precis på kindbenet, så det ser ut som att jag har fyllt kinden med silicon eller rumpfett eller... ja, vad det nu är man fyller med. Fast det gör riktigt ont. Från okbenet/tinningen ner till käken. Jag har svårt att öppna munnen och att tugga.

Men min älskade tog så bra hand om mig. Och då försvann allt det onda! =)

Ajaj... Svullen kind...                                    Närbild på skrapsåret

P.S. Ursäkta den kassa bildkvaliteten... Eländet syns inte lika bra på bild som i verkligheten. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0