Ofrivilligt missad sovmorgon

Jag är ju bara allt för klantig! Hade bestämt för mig att jag börjar kl 10 idag. Var i god tid efter en uppfriskande promenad till Kåraulan. Men när jag väl knallade in i aulan märkte jag att jag inte kände igen så många... Å andra sidan är vi 300 på kursen så det är väl inte så konstigt att inte ens känna igen hälften av folket! =P Fast de såg ju inte ut som ekonomer. Hmm.. Men föreläsaren... Skulle vi inte ha den höggravida tjejen? Inte en äldre gråhårig dam med glasögon. Och utan bebis i magen dessutom. Och det var definitivt inte organisationsteori hon skulle prata om, utan kostnadskalkyler!

Oh, no! Fram men kalendern! Just det... Jag börjar kl 12... Crap! Det var bara till att smyga ut. Nu fick jag visst två timmar att plugga istället. Jippie... Nåväl. Bara att acceptera =) Jag är ju inte direkt förvånad över att jag gjorde en sådan tabbe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0