Sallad, sex och Black Jack

Dock ej i kombination =) I lördag hade jag och en av mina bästa (och tokigaste!) vänner Anneli en fantastiskt trevlig kväll. Vi lagade en otroligt god sallad med kapris, soltorkade tomater, smulad festaost och avokado. Till detta - VITLÖKSBRÖD! Mums! Och självklart vin ;)

Kvällens samtalsäme var SEX! Det är så underbart att ha en kompis att kunna prata öppet om sex med. Ingenting är pinsamt att prata om med Anneli. Fantastiksa orgasmer, "dirty talk", kroppsbehåring och fantasier. Vilken kille hade inte velat vara en fluga på väggen när jag och Anneli jämförde våra bröst? ;)
 
Innan vi gick ut var det dags att göra oss vackra(re). Fram med sminkväskorna! Konstigt nog tog det tre gånger så lång tid att göra en festsminkning när man dricker vin coh snackar skit sammtidigt =P

Väl inne på Östgöta nation hade vi sjukt kul! Kön var dessutom kort! Och jag gjorde något som jag aldrig har gjort innan. Jag spelade Black Jack! Anneli bestämde sig för att satsa 50 kr och eftersom jag aldrig hade spelat innan gav hon mig 20 kr att spela för. Eftersom minsta insatsen var 20 kr var det all in (eller är det en pokerterm?) som gällde. Och gissa vad som hände... Jag vann! Jag sprängde banken! Eller nja, kanske inte... =) Det schyssta var att Anneli också vann, och eftersom vi tjänat 40 kr beslutde vi oss för att fira med var sin öl. Ja, ölen var ju faktiskt gratis ;)

Jag fick en riktigt rolig fråga vid baren. En kille kom fram till mig och frågade vad jag använder för vax i mitt hår. "Vilken kass raggningsreplik!" tänkte jag. Men han var faktiskt seriös. "Vi har ju typ samma längd på håret och ditt ligger så fint." sa han. Jag svarade då att det var Björn Axéns style. "Tack för tipset!" sa han och försvann in på dansgolvet.

Det var helt enkelt en riktigt lyckad kväll! Varför är inte alla utekvällar så lyckade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0