Tentaplugg och födelsedagsmiddag

Idag fyller min älskade år! Och ikväll ska jag laga en riktigt god trerättersmiddag =) Vad det blir för rätter kommer upp imorgon, eftersom det kan hända att Han läser detta...

Stackaren... Han skriver tenta på sin födelsedag... =( Man kanske kan få extra poäng då, som present. Eller?

Även jag sitter med tentaångest! Eller, nja... Jag har inte någon ångest direkt. Jag vet att jag kommer att klara den. Imorgon skriver jag tentan i organisationsteori. På Viktoriastadion! Det känns verkligen fel att skriva en tenta i en idrottshall! Och eftersom det är flera tentor som skrivs där samtidigt så delas hallen upp med nät och de klassiska "gympabänkarna". Det är ju verkligen inte så att man kommer i stämmning med en basketkorg framför sig och ett handbollsmål vid sidan...

Nu ska jag fortsätta med älsklingens present! Vad det blir kommer också upp här imorgon. Det kanske kan bli ett bra tips till någon som ska ge bort en present =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0