De jagar mig!

Ja, fast denna jakt är positiv =) Det är StudentConsulting som jagar mig! =D Samma dag som jag hade min intervju förra veckan ringde en kille därifrån och ville boka en intervju med mig. Men eftersom jag redan skulle dit sa han att han skulle snacka med hon jag skulle till om att ha "hans" tjänst i åtanke.

Och i torsdags ringde de igen! En tjej sökte mig och bokade in mig på intervju på tisdag. Tjohoo!

Det är ju crazy! Inom loppet av fem dagar fick jag två intervjuer! =D Antingen så har de inte många sökande på tjänsterna eller så är jag helt enkelt attraktiv på marknaden. Hoppas så klart på alternativ två ;)
P.S. Intervjun i tisdags gick bra =) Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0