Första föreläsningen

Åhhhh! Vad jag har längtat!!! Äntligen har höstterminen dragit igång! Tillbaka till rutiner, mindre rastlöshet, vänner, billiga utekvällar, mys med Älsklingen (nästan) varje kväll och (typ) regelbundet bloggande. Denna sommar har varit hur skum som helst... Är sååå glad att den är över =)

Första föreläsningen (kl 8!!!) var soft. Gick igenom lite grundläggande begrepp inom statistik bara. Nu väntar jag med spänning på att mina böcker ska komma från Bokus.se... Så själva pluggande får snällt vänta till nästa vecka.

På tal om böckerna... Jag surfade runt lite för att hitta de billigaste och gick in på andrahandsbokhandeln.nu (som säljer och köper begangnad kursliteratur i Lund) och såg att deras böcker faktiskt var DYRARE än nya böcker från bokus.se! Hur sjukt är inte det?! Självklart beställde jag från bokus.se och offrar en vecka... Det är väl lika bra att ligga ur fas redan från början? =P

Ha en fin onsdag!

P.S. Tycker att Älsklingen borde komma över nu... Är hungrig som bara den!

Kommentarer
Postat av: Helene

Det där med att ligga i fas är totalt överskattat! Lite spänning i vardagen krävs banne mig! :)



För övrigt är jag också glad att sommaren är över, skönt att få gosa i höstkläder och dricka varm choklad!

2009-09-03 @ 11:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0