Långhelg!

Idag är sista dagen på min långhelg. Jag var ju hemma från skolan onsdag-fredag och sen var det helg. Och jag hade helt missat att jag var ledig på måndag! =D En riktigt trevlig överraskning! Sex dagars ledighet! Men... Man kan ju faktiskt få för mycket av det goda... Idag var jag riktigt rastlös. Gjorde tråkiga måsten som att ringa till läkare, Acers support, Tele2, maila en massa m.m. Jag började t.o.m. småstäda utan att ens tänka på det =S
Som tur är har jag saker att göra imorgon. Först möte på StudentCounsulting, sen ska jag och två kursare jobba på ett statistikprojekt och slutligen föreläsning. Hade varit bra om jag hade hunnit med att rensa ut garderoben också. Det börjar bli ont om galjar... =S
Nu ska jag plugga i 45 min innan "Svenska Hollywoodfruar" börjar på TV3. Tacky... Jag vet... Än dock underhållning!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag kollade också på det! Herregud!!!! Hjälp! Tror inte Anna Anka att scenska program kan översättas till engelska eller? "Kolla mitt falska leende och alla äckliga fans" och senare "Jag måste representera Paul, skvallerpressen skriver något om de får möjlighet". hahaha! jaja, vad säger man?!?

2009-09-15 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0