Nu börjar helgen!

Jag är ledig idag! Inga föreläsningar, och eftersom att jag inte har några böcker (kom igen Bokus!) kan jag ju inte plugga heller =) Ergo - helgen börjar redan idag! Det har för övrigt varit en riktigt kort vecka. Har bara varit i skolan tisdag-torsdag. Inte helt fel iofs =)

Så eftersom att jag inte har något att göra idag tar jag en tur till stan (med buss!) för att göra några ärenden. Köpa vin och whisky på Systemet, posta ett "kärleksbrev" till CSN och hitta tyg för att lappa Älsklingens jeans. Någon som har ett bra tips på hur man förstärker ett par jeans som är slitna i grenen?

Sen ska jag göra klart ett armband som jag har börjat på, och kanske tom. göra ett matchande halsband. Just det... Diska ska jag också göra... Och träna... Och lägga in tvätten i garderoben... Crap! Men jag kan alltid trösta mig med att det är HELG!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0