Fika ensam?!

Nu har jag inte haft några inlägg på några dagar... Men det beror på att jag har haft "semester" med älskade J! Han kom till Lund för att skriva tenta i tisdags och var här hos mig till igår. Så det är säkert fullt förståeligt att jag prioriterade annat än bloggen under dessa dagar ;)
Idag hade jag en härlig vara-för-mig-själv-dag. Jag sov länge, åt mannagrynsgröt till frukost, åkte till stan för att göra några ärenden och passade på att ta en fika på Wayne's. SJÄLV! Hur härligt som helst! Jag satt med en latte och läste om redovisningstreori i en timme =)
Jag kan varmt rekommendera att ta en fika, äta lunch eller shoppa på egen hand. Jag märkte att det faktiskt blev en lugn stund för mig själv, trots att det hela tiden var en massa människor runt mig. Lite motsägande kanske...
Men nu ska TV:n få hålla mig sällskap. Närmare bestämt Austin Powers! =D Rekommenderas också varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0