Jag ska aldrig mer äta!

Jag är supermätt! Vilken påskmiddag! Först sill och ägg, sen påskskinka (mör som bara den!), efter det kladdkaka och kaffe och slutligen godis framför TV:n =) Så det är kanske inte svårt att förstå att jag är snuskigt mätt nu! Dessutom bjöd jag mamma på en glass när vi var i stan innan idag.

Nån som fått nåt kul i påskägget? Jag fick! =D En klocka av mamma och ett par örhängen av Alice och Svante (visste inte att de fick gå i affärer på egen hand. Eller tass snarare =P). Sen kom det ett fint påskkort från älsklingen J:s föräldrar. Med det var också alla påskhälsningar som kom. Någons som saknas? Någon som borde skickat en påskhälsning till mig? Inga namn nämnda...

Hoppas alla haft en trevlig påskafton! Kuckeliku!

                                            
                                                               I påskägget från mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0