Påskskinka, sill och Legally blonde 2

 

1) Mamma griljerar påskskinkan.

2) Sill till (även) denna högtid... För all del, jag gillar sill. Men kan ingen komma på något annat att äta på de svenska högtiderna?!

3) Legally blonde 2: Red, white and blonde!!! Vilken underbar feel-good-film! Bör kanske inte erkänna detta, men... Legally blond (första filmen) är min favoritfilm! Jag blir så himla glad av att se den! Ja, faktiskt av att bara tänka på den =P Pinsamt? Ja, fast mest för andra av någon konstig anledning. Rosa? Lätt pommes! =D

P.S. En annan Andersen fyller år idag.. H C Andersen fyller 205 år idag! Och nej, jag är inte släkt med honom =P
  
                                                  
                                                                             Bild från Abba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0