Världens bästa Anneli!

Ikväll ska jag och en av mina bästa vänner, Anneli från Östersund/Luleå, åka till Helsingborg. Vi ska träffa en av hennes vänner från högstadiet på Gyllene Prag för att inmundiga mat och öl. Ska bli riktigt skoj! Sist jag var på Gyllene Prag var 2006 innan en annan av mina bästa vänner, P-Ted, flyttade till Stockholm...

Anneli är en helt fantastisk person! Löjligt intelligent, supersnäll och helt tokig ;) Hon är en person som inspirerar mig och som jag ser upp till. Jag har inte många sådana personer i mitt liv, så jag är innerligt glad att hon finns =) Vi träffades 2006 när vi började läsa astrofysik på LU och har varit vänner sedan dess. Och förhoppningsvis kommer vi att vara goda vänner även när vi är gamla och skrynkliga tanter =P Visst är det underbart med sådana vänner!?

Nu måste jag plugga lite innan tösabiten kommer och hämtar mig!


Anneli och jag som vi brukar se ut när vi träffas ;)


Kommentarer
Postat av: Den "fantastiska" :)

Oj oj oj, här fullkomligt regnar komplimangerna! Blev ju helt uppblåst nu :)



Du är för go, och mer fantastisk än jag nånsin kommer bli :)



Klart vi ska vara skrynkliga ihop!



Love you

2010-04-10 @ 14:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0