Varken hackat eller malet...

Usch! Precis efter att jag hade skrivit gårdagens inlägg blev jag plötsligt otroligt illamående! =S Ni vet, som det känns att vara precis mellan att kräkas och må bra. Jag har ingen aning vad det var som orsakade detta... Det tog säkert ett par timmar innan detta gick över. Så det blev varken fest på Roseniusgården, som jag och J var bjudna till, eller middag på stan =( Istället blev det blomkålssoppa, Så ska det låta och senare Draknästet på svtplay.se. När jag mådde bra igen kände jag ett starkt sug efter salt, så lite senare på kvällen vågade jag faktiskt mig på lite popcorn! Men nu mår jag bra, fast det blev inte någon sill för mig imorse... 

Nu har jag just bakat kladdmuffins, som jag ska klä med glasyr! =D Så när J kommer tillbaka hem till mig blir det en kopp kaffe och nybakat =) Och ikväll står det nachotallrik på menyn. Mums! 

Folk borde baka mer! Det är min uppmaning till alla som läser detta - baka något gott idag, ät efterrätt eller om ni inte pallar fixa det själv så köp en god bakelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0