Yrsel och illamående

Första tanken - Är jag med barn?! =S
Andra tanken - Hallå! Jag har ju nyss slutat ta en medicin som jag ätit i nästan fem år! Borde kanske kolla upp symptomen för avslutande av behandling...

Och mycket riktigt! Ett vanligt utsättningssymptom, som det kallas, är yrsel och ett mindre vanligt är illamående. Symptomen varar i ca två veckor och jag har bara varit utan dem i en vecka. Dessutom är emotionell och känslomässig instabilitet (kul ju!) också ett symptom. Inte konstigt att jag blir arg, ledsen, upprörd och kan börja gråta mycket lätt... 

Dock vågar jag inte gå och träna. Det är ju inte så himla ballt om jag skulle vingla till och trilla av löpbandet eller fastna i en styrketräningsmaskin! =D Skulle iofs se kul ut ;) 

Nej, det blir en promenad med J istället. Han är och tränar Krav Maga nu, och kommer hit om nån timme. Förmodligen med nya moves som han vill utöva på mig. "Kom igen! Stryp mig!" "Hota mig med kniv" "Sätt dig gränsle över mig !" Yeah... Right... Vanliga uppmaningar från J när han lärt sig något nytt på träningen! =D 

Ha en fin lördag, och se till att ha båda fötterna på jorden, annars kanske du trillar om du skulle vingla till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0