I'm alive!

Här kommer en glad (kanske tråkig för vissa) nyhet till er som saknat aktiviteten på min blogg. Det kommer åter igen att dyka upp små inlägg här! 

Fast inriktnigen på inläggen har ändrats lite. Jag vill ta bort stämplar som "knäpp", "tokig" och "oberäknelig" från diagnosen bipolär. Trots att vi är i 2000-talet är det fortfarande lite känsligt att prata om mental hälsa. Depressioner är en svaghet och psykofarmaka är farligt och beroendeframkallande. Men trots depressioner och psykofaramaka är min vardag ganska lik alla andras. 

Därför kommer inläggen att vara positiva (enstaka deppiga inlägg kommer dock att förekomma) och handla om vardagsbetraktelser, aha-upplevelser och insikter. Som ett sorts bevis på att min hjärna fungerar på samma sätt som alla andras. Att min vardag är som alla andras. För det mesta iaf... 

Trevlig läsning!
PS. Vad tycks om bloggsidans make over?

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejja hejja! Linnsan är tillbaks på bloggen!! :)

2011-05-02 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0